Faceți căutări pe acest blog

joi, 7 mai 2015

CONCURS DE CREATIE LITERARA"COPILUL IN LUMEA CUVINTELOR"

Pădurea în care greierii plâng                                                         


 În spatela meu
 în întuneric și-a arătat ghearele
 și-a spintecat noaptea
 picăturile de ploaie au devenit
 picaturi de sânge
 nu mă mai pot întoarce aici-mi-am spus
 în pădurea de nepătruns
 unde plâng greierii
 nu mă mai pot întoarce
*
tatalui meu din abis:
                                                                                      
ceea ce vreau să uit e căldura ta
 repetiția sunetelor pașilor tăi
 amintirea care mă trage spre ușă
*
mamei mele:

ceea ce nu poate fi distrus e o singură lacrimă
 e lacrima în care se aude 
 iertarea ta
*
prietenului meu:

                    ce te încurcă sunt pașii regretului
 ce te urmărește e privirea suspiciunii
 ce rătăcește e ființă ce caută un drum lin prin inimă
 
 amurgul a sosit
 în spațiul dintre trecut și viitor
 sufletul caută o cale de scăpare
 dă-mi un motiv să mă adaptez
 să pot strabate fără să lăcrimez
 pădurea în care greierii plâng 


                                            
Elevă: ALLAM REBECCA
Clasa: VI A
Şcoala: Gim. nr.6 " N. Titulescu", CONSTANȚA
Profesor coordonator:IORDACHE ANIŞOARA
Titlul lucrării: Pădurea în care greierii plâng                                                          









Cine a adus primăvara?
 
 Zile de februarie
 ceva mai calde...
 La fereastră,
 pescărușii
 în zbor
 parcă mă salută;
 Întind mână,
 din palmă 
 ciugulesc câteva semințe de floarea-soarelui-
 semințele bucuriei și prieteniei.
 Bunica,
 pe  fața de masă brodată cu bujori
 pune o vază cu lalele galbene.
 Parfumul lor împrospătează sufletul,
 aerul.
 Mama deschide ușa:
 -Cine a adus primăvara?


Gânduri pentru mama
 
 
 Un trandafir galben
 pentru bluza de mătase
 a mamei:
 parfumul s-o învăluie și 
  să nu mai fie tristă!
 
 O ciocolată în formă de inimioară
 pentru mama-
 Gustând din ea,
 să-și aducă aminte cât de mult o iubesc.


Elevă: LOGHIN MELISA
Clasa: VIA
Şcoala: Gim. nr.6 " N. Titulescu", CONSTANȚA
Profesor coordonator:IORDACHE ANIŞOARA
Titlul lucrării: POEZII








                                                         




La Sălătruc


           La Sălătruc,
 la bunici,
 merii-s în floare...
 
 Cloșca cu puișori,
 printre răsadurile de roșii,
 stă la soare.
 
 Rățuștele au scăpat
 printre lalele,
 iar cocoșul, pe gard,
 cântă de zor.
 
 
 Bunicul înhamă
  calul la căruță,
 în timp ce bunica, din cuptor,
 scoate o pâine rumenă.
 
 Aromă de covrigi calzi                                                
 prin bătătură;
 numai Betty- cățelușa-i
 supărată
 că n-a primit
 niciun os.



  Elev: BOSOANCA CRISTIAN
Clasa: VIA
Şcoala: Gim. nr.6 " N. Titulescu", CONSTANȚA
Profesor coordonator:IORDACHE ANIŞOARA
Titlul lucrării: La Sălătruc


 
 
 


Niciun comentariu: