Faceți căutări pe acest blog

duminică, 11 mai 2014

Pagina elevei Bacanu Andreea

Cine-i?
Ghicitori
  1
 Cine-mi rupe petalele se gândește:
 "Mă iubește sau nu mă iubește?"
 
 (margareta)
2
 
 Am o pălărie galbenă pe cap;
 Toată ziua mă uit după soare?
 
 (foarea-soarelui)
  3
 Sunt un copac cu poame alese.
 Numai Eva-i supărată pe mine
 pentru că a pierdut Raiul.
 
 (mărul)
4
Nu am codițe, nici frundițe,
 dar fructele mele
 sunt zemoase.
 
 (părul)
  5
  Prin zăpadă se vede un clop verde.
 De ce capu-i alb?
 
 ( ghiocel)
  6
 
 Sunt o zână foarte frumoasă și veselă.
 Cu bagheta-mi fermecată
 Alung  întristarea și îmbrac
 Toți copacii în flori.
 Împletesc coronițe din narcise pentru fete
 și zburd cu meii printre maci.

(primăvara)
7

Parcă-i din poveste,
 Un bujor roșu are prins în părul negru cârlionțat;
 Alba-ca-Zăpada nu-i,
 Nici Cenușăreasa, cu toate că toată ziua roboteşte prin casă.
 Dimineața, mă trezește cu-n surâs cald, mare cât un curcubeu
 și-mi pregătește micul dejun:
 un sanviș cu multă dragoste și răbdare
 și-o cană cu lapte dulce,
 binecuvântat cu povețe.
 Să vă spun un secret:
în primăvara aceasta,  mi-a dăruit o surioară.
 Acum, cred că v-ați dat seama,
 că despre mama mea dragă
este vorba.






Autor: Andreea Băcanu
Clasa: a-V-a
ŞCOALA "SFINȚILOR  MATIRI BRẬNCOVENI", CONSTANȚA
Coordonator: Anişoara Iordache

  

Niciun comentariu: