Faceți căutări pe acest blog

duminică, 11 mai 2014

Pagina elevului Andreeas Balasa

Altfel de baladă pentru Mădălina
Tablouri
 
 
 Pe marginea portului
 Casa bunicului...
 În weekend,
 La fiecare oră, trece un tren:
 Pisicile miaună;
 Câinii lătră;
 Porumbeii, din podul casei,
 Își iau zborul;
 Numai eu mă uit la ceas:
 Nu a venit încă,
 Mădălina!!!

2

În coșul pentru cimitir:
 lalele și ouă roşii-
 Mădălina la poartă:
 îmi dă și mie ceva de pomană?

3

Sorana, sora mea
 și Mădălina
 în leagănul de sub caisul înflorit:
 râsete și mărturisiri șoptite-
 tablou de familie.

4

Dimineață de Florii...
 cu ramuri de salcie spre biserică-
 eu cu Mădălina...

5

Noaptea Învierii:
 mii de lumini revărsate pe străzi.
 numai două se opresc
 din când în când.

6

Cu Mădălina de mână
 pe malul mării...
 pescăruși flămânzi,
 câini singuratici,
 scoici sfărâmate-
 numai noi  indestructibili.


Autor:  Balaşa Andreas Manuel
clasa: VIII B
ȘCOALA GIMNAZILĂ NR.6" NICOLAE TITULESCU", CONSTANȚA
Coordonator: Anişoara Iordache









  

Niciun comentariu: