Faceți căutări pe acest blog

vineri, 23 octombrie 2009

pagina lui Pârjol Marius






Mama


Eşti picătura mea de hotar,

punctul meu de referinţă.

Era de ajuns doar,

să am vreo dorinţă..:
repede
desprindeai o stea din inimă,
şi mi-o îndeplineai.




Cu vremea, cu lumea, cu timpul

ai luptat...
nu ţi-a păsat de vreme, de lume, de timp .

Ai făcut imposibilul,

Şi ce am vrut mi-ai dat .



Pomul se cunoaşte după fructe ...

Tot sufletul

pun

să fiu demn de rădăcinile mele...


viata


praf, fum, durere...
trăieşti?
părere!
apă cristalină, soare,
iarbă verde, floare.
mi-e dor şi mă doare.

stres, zarvă,
mă simt că o larvă
prinsă în nepăsarea eternităţi.






Nostalgie




O rază de soare
Îmi mângâie fruntea.

Mă trezeşte o boare
Ce bate în puntea sufletului.


Simt un dor profund...
Mă doare apăsarea necunoscutului.
Mi-am pierdut copilăria in
Labirintul timpului.
Următoarea staţie:
Adolescenţa!


Prima dragoste


Îmi afund mână
În matasea părului tău.
mă trezesc...
Îmi desfăt mirosul
În curbură gâtului tău.
îmi place...
Îmi încântă privirea
Rotunjimea sânului tău.
mă bucur...
Îţi doresc parfumul,
Mă doare absenţa ta.
Mă bucură sclipirea ochilor tăi.
Sunt mulţumit.
Eşti cea mai frumoasă dorinţă a mea





(profesor coordonator: Ilie Lacramioara)


Niciun comentariu: